E-commerce B2B

Pomagamy firmom z sektora B2B wyznaczyć właściwy kierunek działań w internecie i realizować ambitne cele biznesowe.

Skorzystaj ze wsparcia dla e-commerce B2B, gdy:

  • sprzedaż stoi w miejscu,
  • nie pozyskujesz nowych klientów,
  • proces pozyskiwania leadów nie działa,
  • obserwujesz, jak konkurencja wdraża nowe technologie,
  • nie wiesz, jak rozwijać swój sklep internetowy,
  • chcesz zoptymalizować procesy obsługi klienta,
  • potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu sprzedażą,
  • szukasz wsparcia w budowaniu relacji,
  • chcesz udoskonalić procesy w firmie,
  • zależy Ci na komforcie pracowników.

Jak wygląda współpraca?

To tylko część działań, które oferujemy Ci w ramach wsparcia e-commerce B2B. Oto najważniejsze z nich:

Pozyskiwanie leadów

Zdobędziesz nowe kontakty, które zostaną Twoimi klientami i unikniesz zbędnych kosztów. Zaproponujemy najskuteczniejsze metody generowania leadów dopasowane do Twojego modelu biznesowego. Dzięki naszym wskazówkom i narzędziom przekonasz się, że ten długotrwały proces może stać się bardziej efektywny.

Zarządzanie sprzedażą

Odetchniesz spokojnie, gdy zauważysz, że sprzedaż rośnie i jest pod stałą kontrolą. Bez Twojego zaangażowania.

Zarządzanie sprzedażą polega na monitorowaniu wyników zespołu handlowego, ustalania planów działania, KPI, motywowania i wreszcie regularnej ocenie pracy. Po przeanalizowaniu sytuacji wśród handlowców, zaproponujemy realne cele sprzedażowe, narzędzia CRM, ocenimy kompetencje zespołu i pomożemy w rekrutacji nowych specjalistów.

Obsługa klienta

O obsłudze klienta w Twojej firmie będą mówić wszyscy. Z zazdrością!

Dobrze wiemy, jak istotny w procesie zakupowym jest customer service. Przeanalizujemy, jak do tej pory wyglądał proces. Zastanowimy się, jak zmniejszyć odpływ klientów, skrócić czas obsługi i zwiększyć zadowolenie konsumentów. Przeszkolimy handlowców ze sprawdzonych przez nas metod, np. badania zadowolenia klientów. Otrzymasz konkretne rekomendacje zmian i usprawnień, które wpłyną pozytywnie na zachowania użytkowników w Twoim sklepie.

Wsparcie konsultanta

Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo, partnerstwo i pełną przejrzystość działań.

Na każdym etapie współpracy zapewniamy Ci wsparcie konsultanta oraz całego zespołu Strigoo. Nie musisz martwić się o utrudniony kontakt, czy nieodebrane telefony – dedykowany specjalista zadba o to, by przepływ informacji i komunikacja odbywały się sprawnie i komfortowo.

Przeczytaj jeszcze: