Strategia marketingowa
100 pomysłów na kampanie marketingowe na minutę. Zatrzymaj się. Czy to przynosi realne korzyści dla Twojego biznesu?
Potrzebujesz strategii marketingowej, gdy zauważasz:
- brak oczekiwanych zysków z kampanii marketingowej,
- niską sprzedaż,
- brak nowych klientów,
- brak rozpoznawalności marki,
- brak wiedzy na temat marketingu,
- brak kompetencji marketingowych w zespole,
- brak jasno określonych celów,
- chaos organizacyjny.
Jak wygląda współpraca?
To tylko część działań, które oferujemy Ci w ramach przygotowania strategii marketingowej. Oto najważniejsze z nich:
Analiza rynku docelowego i klientów
Dowiesz się wszystkiego o swoim kliencie, poznasz jego potrzeby i na tej podstawie przygotujesz ofertę, która będzie sprzedawać. Otrzymasz od nas dokładny opis swojego klienta, dowiesz się kiedy i dlaczego podejmuje konkretne decyzje zakupowe. Zaplanujemy niezbędne działania, by dotrzeć do obecnych i nowych odbiorców. Przeanalizujemy rynek – jakie obecnie panują trendy i na co warto zwrócić uwagę w kontekście Twojej firmy.
Analiza konkurencji
Wreszcie przestaniesz zastanawiać się, dlaczego Twoja konkurencja sprzedaje więcej, bo zaczniesz robić to lepiej. Przygotujemy obszerny materiał, w którym przedstawimy wyniki badań – kim jest Twoja konkurencja i jakie są jej mocne i słabe strony?
Propozycja wartości
Odkryjesz, co jest najmocniejszą cechą Twojego biznesu. Zastanowimy się, jaki jest Twój wyróżnik na rynku i jakie działania należy podjąć, by klienci zdecydowali się na zakupy właśnie w Twoim sklepie.
Persony marketingowe
Zrozumiesz, kim dokładnie jest Twój klient, zdobędziesz jego uwagę i przekonasz go do siebie. Aby przygotować skuteczną strategię marketingową, niezbędne jest zrozumienie, czym charakteryzuje się nasz klient. W tym celu przygotujemy persony, czyli wizualizację idealnego (ale realnego!) klienta. Otrzymasz od nas podsumowanie z cechami charakterystycznymi, przesłankami zakupowymi, obiekcjami, potrzebami.
Benefity racjonalne i emocjonalne
Poczujesz satyskację i dumę, gdy klienci stwierdzą, że muszą mieć Twój produkt. Na podstawie wcześniej przygotowanych person, opracujemy benefity racjonalne i emocjonalne, czyli wszystkie korzyści, jakie warto wykorzystać w komunikacji, aby odbiorca poczuł potrzebę posiadania Twojego produktu lub usługi.
Komunikacja i content
Popularność wśrod odbiorców wzrośnie, a konkurencja zblednie, gdy zobaczy nową komunikację Twojej marki! Przygotujemy plan contentowy i wytyczne do komunikacji, by Twoja marka docierała skutecznie do odbiorców. Zaplanujemy działania zgodnie z lejkiem marketingowym, aby klient na każdym etapie decyzyjnym poczuł się zaopiekowany.
Analityka i działania performance
Przestaniesz ponosić zbędne koszty i zapanujesz nad budżetem. Jak zbierać i analizować dane na temat kampanii marketingowych? Jak zoptymalizować budżet? Skonfigurujemy niezbędne narzędzia do analizy działań performance. Przygotujemy propozycję kampanii – od celów i koncepcji, przez KPI i sugestię budżetu, aż do raportowania.
Narzędzia
Ty i Twój zespół będziecie szybciej realizować codzienne obowiązki. Otrzymasz od nas listę narzędzi, które z pewnością usprawnią wiele procesów w organizacji. Narzędzia do automatyzacji obsługi sklepów, analizy wskaźników, e-mail marketingu i wiele więcej – zasugerujemy, które z nich wpiszą się w potrzeby firmy i przeszkolimy zespół z obsługi.
Rekrutacja i szkolenia
Twój zespół będzie zmotywowany, ambitny i chętny do rozwoju. Analiza kompetencji pracowników i agencji jest szczególnie istotna, by uniknąć sytuacji, gdy stworzona strategia nie odpowiada zasobom organizacji. Przenalizujemy mocne i słabe strony pracowników i przeprowadzimy niezbędne szkolenia, by zwiększyć wiedzę i umiejętności w zespole.
Wsparcie konsultanta
Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo, partnerstwo i pełną przejrzystość działań. Na każdym etapie współpracy zapewniamy Ci wsparcie konsultanta oraz całego zespołu Strigoo. Nie musisz martwić się o utrudniony kontakt, czy nieodebrane telefony – dedykowany specjalista zadba o to, by przepływ informacji i komunikacja odbywały się sprawnie i komfortowo.