Konsulting e-commerce

Zdobądź odpowiedzi na trudne pytania i zacznij działać tak, by Twój biznes generował najlepsze wyniki w historii.

Kiedy skorzystać z usługi konsultingu?

  • gdy czujesz, że Twoje działania nie mają sensu,
  • nie widzisz zadowalających wyników,
  • brak Ci motywacji,
  • nie wiesz, czy idziesz we właściwym kierunku,
  • brakuje Ci wiedzy na temat e-commerce, marketingu, sprzedaży,
  • nie wiesz, jakie procesy należy usprawnić.

Jak wygląda współpraca?

To tylko część działań, które oferujemy Ci w ramach konsultingu. Oto najważniejsze z nich:

Analiza biznesowa

Dowiesz się, czy Twoje działania są skuteczne i warto w nie dalej inwestować, czy może są niepotrzebnym kosztem. Odkryjesz, co Twoi klienci myślą o marce, jakie mają obiekcje, dlaczego kupują właśnie u Ciebie. Przejdziemy przez wszystkie pytania i wątpliwości, które kotłują się w Twojej głowie. Bez pośpiechu i oceniania.

Ustalenie priorytetów

Przestaniesz działać chaotycznie i podejmować się zadań, których nie jesteś w stanie zrealizować. Gdy wspólnie omówimy potrzeby i priorytety dla Twojego biznesu, wreszcie poczujesz, że Twoja firma rozwija się we właściwym kierunku. Na podstawie analizy przygotujemy sugestie działań, cele do zrealizowania, propozycje optymalizacji procesów. Ty ocenisz, czy się z nimi zgadzasz i uważasz za zasadne. Gdy osiągniemy konsensus – przejdziemy do działania.

Przygotowanie planu działania

Procesy w Twojej firmie staną się bardziej zorganizowane i przemyślane, gdy otrzymasz od nas szczegółowy plan działania. Ustalimy cele do realizacji, budżety i sposoby pomiaru wybranych wskaźników. Określimy sposób i częstotliwość raportowania oraz podział obowiązków w organizacji.

Wybór narzędzi

Ty i Twój zespół będziecie szybciej realizować codzienne obowiązki. Otrzymasz od nas listę narzędzi, które z pewnością usprawnią wiele procesów w organizacji. Narzędzia do automatyzacji obsługi sklepów, analizy wskaźników, e-mail marketingu i wiele więcej – zasugerujemy, które z nich wpiszą się w potrzeby firmy i przeszkolimy zespół z obsługi.

Wsparcie konsultanta

Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo, partnerstwo i pełną przejrzystość działań. Na każdym etapie współpracy zapewniamy Ci wsparcie konsultanta oraz całego zespołu Strigoo. Nie musisz martwić się o utrudniony kontakt, czy nieodebrane telefony – dedykowany specjalista zadba o to, by przepływ informacji i komunikacja odbywały się sprawnie i komfortowo.

Przeczytaj jeszcze: