Strategia marketingowa

100 pomysłów na kampanie marketingowe na minutę. Zatrzymaj się. Czy to przynosi realne korzyści dla Twojego biznesu?

Potrzebujesz strategii marketingowej, gdy zauważasz:

  • brak oczekiwanych zysków z kampanii marketingowej,
  • niską sprzedaż,
  • brak nowych klientów,
  • brak rozpoznawalności marki,
  • brak wiedzy na temat marketingu,
  • brak kompetencji marketingowych w zespole,
  • brak jasno określonych celów,
  • chaos organizacyjny.

Jak wygląda współpraca

To tylko część działań, które oferujemy Ci w ramach przygotowania strategii marketingowej. Oto najważniejsze z nich:

Analiza rynku docelowego i klientów

Sprawdzimy kim jest Twój docelowy klient i jak odbiera Twoją markę.

Dowiesz się jak Twój klient podejmuje decyzje zakupowe. Gdzie szuka informacji i na jaki rodzaj komunikacji reaguje. Zdefiniujemy jego potrzeby, problemy i pragnienia. Oraz motywacje jakie stoją po stronie wyboru produktu lub usługi.

Analiza konkurencji

Audyt działań konkurencji pomoże nam znaleźć Twoje wyróżniki i zbudować trwałe przewagi.

Przygotujemy obszerny materiał, w którym opiszemy konkurencję Twojej firmy. Jej model biznesowy, sposób budowania wartości dla klienta oraz model komunikacji.

Propozycja wartości

Odkryjesz co jest Twoim głównym wyróżnikiem na rynku.

Zastanowimy się, dlaczego klienci powinni kupować właśnie od Ciebie. Stworzymy unikalną propozycję sprzedaży i kluczowe przewagi pozwalające Ci wyróżnić się na rynku.

Persony marketingowe

Zrozumiesz, kim dokładnie jest Twój klient, zdobędziesz jego uwagę i przekonasz go do siebie.

Aby przygotować skuteczną strategię marketingową, niezbędne jest zrozumienie, czym charakteryzuje się nasz klient. W tym celu przygotujemy persony, czyli wizualizację idealnego (ale realnego!) klienta. Otrzymasz od nas podsumowanie z cechami charakterystycznymi, przesłankami zakupowymi, obiekcjami, potrzebami.

Benefity racjonalne i emocjonalne

Poczujesz satysfakcję i dumę, gdy klienci stwierdzą, że muszą mieć Twój produkt.

Na podstawie wcześniej przygotowanych person, opracujemy benefity racjonalne i emocjonalne, czyli wszystkie korzyści, jakie warto wykorzystać w komunikacji, aby odbiorca poczuł potrzebę posiadania Twojego produktu lub usługi.

Komunikacja i content

Popularność wśród odbiorców wzrośnie, a konkurencja zblednie, gdy zobaczy nową komunikację Twojej marki!

Przygotujemy plan contentowy i wytyczne do komunikacji, by Twoja marka docierała skutecznie do odbiorców. Zaplanujemy działania zgodnie z lejkiem marketingowym, aby klient na każdym etapie decyzyjnym poczuł się zaopiekowany.

Analityka i działania performance

Przestaniesz ponosić zbędne koszty i zapanujesz nad budżetem.

Jak zbierać i analizować dane na temat kampanii marketingowych? Jak zoptymalizować budżet? Skonfigurujemy niezbędne narzędzia do analizy działań performance. Przygotujemy propozycję kampanii – od celów i koncepcji, przez KPI i sugestię budżetu, aż do raportowania.

Lejki sprzedażowe

Twój zespół marketingowy będzie działać w sposób uporządkowany i planowy

Przygotujemy przemyślane i dopasowane do Twojego biznesu lejki marketingowe. Dobierzmy odpowiednie kanały komunikacji oraz wyznaczymy cele, które będą realizować na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej.

Wsparcie konsultanta

Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo, partnerstwo i pełną przejrzystość działań. Na każdym etapie współpracy zapewniamy Ci wsparcie konsultanta oraz całego zespołu Strigoo. Nie musisz martwić się o utrudniony kontakt, czy nieodebrane telefony – dedykowany specjalista zadba o to, by przepływ informacji i komunikacja odbywały się sprawnie i komfortowo.

Przeczytaj jeszcze: